Med sorg i hjärtat





För en stund sen fikade jag med vännen M och hon berättade att polisen kom och hämtade Esantila och hennes familj i går kväll (söndag).

Nu befinner de sig på Arlanda och kl 16.00 flygs familjen till Albanien. Ett land där Estanila inte har någon FRAMTID.





Det är med sorg att myndigheterna inte lyssnade och de tog hennes framtid. Mina tankar går till familjen och jag hoppas innerligen att de på något sätt får komma tillbaka eller får ett bra liv där trots svårigheterna.

Ibland får vi genomgå händelser som är så orättvis på vår vida jord.


Kommentarer
Postat av: pepo

vad trist. suck.

2010-02-22 @ 15:14:50
Postat av: Anonym

Nääää inte sant.. vad tråkigt att höra. Jag blir jätteledsen.. Kram.

2010-02-22 @ 22:13:09
Postat av: Åsa

Neeej så bestämt dom åka tills sin landet... sorg för hela familj......

2010-02-23 @ 05:25:58
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Sia

Tungt o läsa här. Det var jävla sorligt och läsa här!

Hade hoppats hon och hennes familj skulle få stanna kvar i Sverige, tyvärr har många blivit också utsätta av o inte få bo kvar i Sverige, tycker så synd om dom! Hoppas det löser för dom där i A iallafall :(

2010-02-23 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0