Okej folks här kommer svaret!


Bild: Google

Var jag en liten ängel som inte snattat?? som på bilden får man visa och försöka se oskyldig ut.

Men ni som svarade två gånger så hade ni rätt.

Två gånger snattade jag som ung och det var med mina klasskompisar när vi gick på Norrbyskolan och läraren fick veta och kallade till våra föräldrar och vi fick en riktig utskällning.

Jag tror att nästan alla har snattat som ung eller hur?

Förresten kul att någon blev förvirrad att jag skrev noll, men det är ju också så att det finns ju folk som aldrig gjort det. Göra det lite svårare på frågan..


Kommentarer
Postat av: pepo

haha. söt bild. jag har faktiskt aldrig stulit något. det fanns skäl till det. jag berättar via ögonen sen.

2010-02-01 @ 20:10:20
Postat av: Ira & Mio

Svar: TACK så mkt, trivs pi bra här!

Japp, du måste komma hit o hälsa på snart!! var ju hos dig senast! :D planerat in ngn Sthlm tripp snart? kanske enkelt nu när du e arb lös ;) hehe krammm fick du mitt sms förresten? KRAM

2010-02-01 @ 21:41:48
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Erika

;-):-D tur att jag gissade på två ggr. Man vet aldrig att det kan vara lurigt. Ha en bra dag. Kram

2010-02-09 @ 08:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0