Avkoppling

Det var en lugn


Bild: google

Med tända ljus i vardagsrummet, tv på och äta lite gott och med förvånnande min tog jag även


Bild: google

och jag som knappast gör det, men kände för att bara njuta och koppla av. Senare på kvällen kom söta L över och hon ville så gärna träffa mig eftersom det var så länge sen. Söt mage hon har och lill*n kommer ut i juli och jag  skojade med att hoppas på Colin eller Nicks dag som ungen tittar ut. Ska bli spännande och jag är så glad för din skull L.

Vaknade och kände mig pigg och det här behöver jag nog då och då. Inga barn, lugn och tyst och bara få vara jag.

Lördagens göra är att städa lgh och tvätta kläder samt se till det blir lika mysigt här innan jag drar iväg och hälsar på en kompis. Tösen Channie ska ha tjejkväll här hemma och de ska laga mat tillsammans och jag hoppas de får en fin kväll.

Ska nog gömma vinet så de inte frestas av den för vem vet????.. Skojar bara, men man vet ju aldrig!!.

Ha en fin lördag ni alla och njut av det mildra vädret.

Kramen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0