....

Det märks att man åter fått vardagen med jobb och allt annat. Jag hinner ju inte blogga så mycket när jag jobbar och kommer hem väldig trött. Jag hämtar Colin kl 17 och sen lilleman Nick kl 17.15 och så är vi hemma ca kl 17.30 och då är det middag som gäller.

Så man orkar inte blogga och så vill man försöka slappna av och varva ner.

Vi har iallafall haft fina dagar även om det varit himla kallt ute.

I går lördag var jag hos en väninna, Frida och vi pluggade tillsammans och därefter spelade vi Wii. Jag har inte skaffat mig Wii för jag tycker det är så himla dyrt, men nu gillar jag verkligen Wii att jag nog ska köpa det någon dag. Vi får se när vi skaffar det och jag tror att det är iallafall lite bättre än att mina ungar sitter framför datorn varje dag och flera timmar. Ni anar inte hur mycket jag tjatar på ungarna att gå ifrån datorn!..

I dag är det söndag och hemma är jag med grabbarna. Ska egentligen vara på möte och städa, men det är svårt med killar hemma för att ta med dom är ingen bra ide för de blir så rastlösa av sig.

Snart kommer Colins klasskompis Adrian på besök och det ska bli skoj och han längtar.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0