Helgen..

Helgen gick fort och jag visar i bilder och skriver några rader vad jag gjort..



Somnade tidigt på fredagmorgon och vaknade halv ju på lördag morgon pigg och glad. Bestämde mig att baka bröd och insåg att sist jag bakade bröd var i Nora eftersom jag inte unde hitta min andra brödform och var tvungen att ta kakformen haha!. Men det var himla länge sen jag bakade bröd och brödet var så unberbar GOD.



 Promenerade i det härliga vädret till Ånstagatan 5 för att informera föräldrasektionen om medlemskap hos DFÖ.



Det var hindersmässa i Örebro och det är traditionellt varje år. I år köpte jag INGENTING rots det gick jag runt och kollade, men nix inget i år så jag ska ge beröm till mig själv.



Föräldrassektionen hade Bio mys för barn och E satt framför för att översätta på tsp eftersom två st var döva. Tycker det var mysigt och synd att pojkarna mina missade det, men det kommer flera tåg. 

Under tiden pratade jag och informerade jag lite om vad man kan göra för föräldrassektionen.



Efter mötet gick jag hem samma väg och solen sken strålande. Väl hemma fixade jag enkel mat till Tina och mig och därefter förberedde jag mig inför kvällens pubafton på Å5 och ska jobba hela kvällen.. Man hoppades att folk ska komma och ha trevligt.

Här är söta Maria J in action och gör bra service till besökarna. Det var rätt många som kom och kvällen var lyckat. Ni som missade pubafton - ni har chans den 27 februari så notera det i er almanacka.

Det var trevligt att få jobba tillsammans med er, L, M, K, T, L och din kompis och ser verkligen framemot att få jobba igen i februari.

Sprid gärna och informera era vänner om pubafton så kom och ha trevligt.








Kommentarer
Postat av: Rosi

tack för den datum , jag har noterat upp nu.. förre gång pub kväll då jobbat jag.. trist.. men nu är det sportlov så betyder att jag är LEDIG.. :-D så kommer vi !!! :-D

2010-02-01 @ 15:52:08
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0