Jag är less..

Visst är det härligt att vi nu fått en riktig 4 årstid period som vi så sällan får. Hösten, vinter, vår och sommar hag ju inte alltid varit som det ska och det är nog första gången på flera år som om årstiden nu är rätt.

Visst är det härlig med snö, men jag är riktigt trött på snönen nu och fått nog och det har bara blivit för mycket.




Från balkongen.

Nu längtar jag efter våren och hoppas att tiden går fort även om jag har sagt att tiden inte får gå så fort när det gäller mina barn smile!


Kommentarer
Postat av: Majja

ho ho mysiga vinder bilder..

Jag tror jag är den enda som INTE är less

på all snö.. ju mer snö som kommer

ju gladare blir jag, jag gillar mest när

de kommit ny snö o är 0 gradigt.. som idag typ..

Underbart!! :D

2010-01-28 @ 21:14:13
URL: http://litenmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0