Jag kommer att sakna att arbeta

På Resursbiblioteket. I morgon är det sista dagen jag arbetar där och jag kommer att sakna det. Det var alltid spännande att få jobba och gå igenom material och kolla upp om böcker kan översättas på teckenspråk. Sen att man håller koll på myndigheterna vad de beslutar och att man ska se till att dövgruppen inte glöms. Alla trevliga människor jag mött i olika sammanhang som möte, på jobbet och nere på biblioteket. 

Här visar jag bilder hur det var att jobba där och som jag kommer sakna

       

       



  





Det var lärorika dagar och jag hoppas med hela mitt hjärta att de fortsätter jobba för att förbättra böcker som kan översättas på teckenspråk och att många teckenspråkiga besöker biblioteket för det finns en hel del material som man kan hitta på teckenspråk.

Jag kommer att sakna några av mina kollegor. Med det här jobbet tar jag nu min erfarenhet och stoppar ner i min tunga "ryggsäck" som jag kallar där jag bevarar min arbetslivserfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0