Min söta Colin...

När jag kom hem från föräldramötet så ville Colin stolt visa vad han lärt sig idag.



Han tycker ju om att sjunga och han ville med sin charm och leende visa mig och började sjunga på engelska:


I say good morning to you,
I say good morning to you,
I say good morning, I say good morning,
I say good morning to you


Översättning:


Jag säger god morgon till er,
Jag säger god morgon till er,
Säger jag god morgon, säger jag god morgon,
Jag säger god morgon till dig


Och han tecknade faktiskt teckenspråk på Svenska medan han sjöng på Engelska och hans röst var så fin och det var så gulligt att se honom sjunga.


Colin var så stolt och sa at han kan sjunga på Engelska.

Min gulliga lilla Colin!

Kommentarer
Postat av: Fia

kul att Colin är duktig på att sjunga, han har väl lyssnat mkt på sina storasystrar? :) Edwin läser och skriver mkt nu. kul och se dem utvecklas mkt nu när de börjat i skolan :) kram

2010-01-14 @ 21:59:51
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe, ja det är inte kul och svara fel för kanske sen E. förklarar för klassen hur det går till med olika saker och sedan visar det sig att det inte går till så. Haha.. Jaa, men som vuxen kan man inte veta allt. :D



Här går det inte livat till med musiken, men barnen bråkar så det väsnas härhemma. :) kram

2010-01-14 @ 22:27:02
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0