Om en liten...

Stund ska jag iväg med pojkarna till skola och dagis. Eftersom Colins skola och Nicks förskola ligger åt olika håll så brukar de få turas om vem jag ska lämna först för det underlättar för mig, men ibland såljer killarna med o vi först lämnar någon av dom och sen vidare till nästa.

Jag ska nog gå till jobbet idag om jag nu inte blir så stressad och jag behöver det för att känna mig pigg. Jag blgogade ju för 4 timmar sen för att jag inte kunde sova så idag blir jag säkert jätte trött under dagen.

Fritids stänger tidigare idag pga APT möte och Colin har sin fotbollsträning som han alltid har på måndagar och han längtar.

Önskar er en fin dag

Miss

Kommentarer
Postat av: Fia

Boken Lisen kan inte sova, var en av mina favoritbok som liten. Min mamma tröttnade riktigt på den för det är nästan samma text varje gång. haha men jag älskade den. :D



Ja, Hugo vill göra något kul men har svårt för att bestämma sig vad. Men vi hittar nog något tids nog. :) Ja, det skulle vara kul om de spelar mot varandra någon dag, jag vet tyvärr inte så mkt vad som sker till våren men kan kolla upp det med hans tränare. :)kram!!

2010-01-25 @ 08:40:55
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: pepo

det löser sig. oroa dig inte förrän det är dags har min mamma lärt mig. Det har hon helt rätt i. kramar

2010-01-25 @ 13:37:48
Postat av: cina

Tackar.är nöjd med headen faktiskt.. Hon som gjorde det är verkligen bra på det.Roligt att hon tycker det är kul och det uppskattar hon att vi som fått head av henne är nöjda.

Olivia blir ibland sur om jag hämtar Amanda sen Olivia på dagis, hon ville bli hämtad på dagis först o sen hämta Amanda, men hennes fritid är på andra sidan nära kyrkan då vi gifte oss. Det är lättare att komma direkt från jobbet den vägen o ta direkt till vänster o hämta Amanda sen över korsningen o hämta Olivia. Men jag försöker turas om. För Amanda spelade det ingen roll men det är Olivia som vill ha rättvist..Nu är det hennes åldern som hon trotsar ibland.

Jag är väldigt trött nu efter jobbet och vill bara SOVA. sov ganska dålig i natt för Martin rörde mycket o då rörde jag mycket o han svettades av febern hela natten, skulle ha sovit i ett annat rum. öhh..

Se hur det blir i kväll, hoppas jag sover bättre..

Ha en bra arbetsvecka! Kram

2010-01-25 @ 19:06:44
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0