Tösen Tina är ju värre än vad jag var som tonåring!!

Jag minns som tonåring att jag gillade klackade skor. Jag gick inte med långa klackade för på den tiden var det inte mode med så långa högklackade skor som man ser överallt idag.

Tösen Tina tycker om att klä sig fint och hon har verkligen bra smak tycker jag. Som tonåring gillade jag att klä i min egen stil och för min del var det viktigt att ha stil som inge annan hade. Channie går i min fotspår och har också  eget klädstil.

Tina



Tycker om att köpa skor och jag har alltid varit nöjd med de skor hon köpt. Givetvis har hon köpt klack skor flera gånger, men de har alltid varit låga. På mellandagarna så köpte hon ett par nya och gissa vad jag som mamma tänkte!!

Min tonåring till tös är ju värre än mig i den åldern som jag var 

Tösen kom hem med sky höga klackar



Jag frågade henne om hon verkligen kan gå i dom och självklart svarade hon ja och att hon älskar skorna.

Jag försökte prata med henne att hon behöver bättre skor och dessutom är det vinter ute, men enligt henne så har hon alltid önskat de här skorna och blev glad att hon köpte det till bra pris på mellandagarna.

Hon påpekade att många i hennes klass går i sådana klackade skor och tycker det inte är så konstigt.

Men jag tycker det är konstigt och jag måste säga till mig själv att jag kan inte jämför min tid och hennes tid. Hur hade jag varit som tonåring idag??

Köpt samma typ skor som tösen min eller??

Vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Maria

Ojj.. min P klarar inte ha klack skor, bara vid fest eller ibland. men inte ofta. Isabella använder inte ofta, man vet aldrig vad som händer till sommar för P och I med klack skor eller ?.. krammm

2010-01-06 @ 10:17:51
Postat av: Iréne J

Hm Låt de göra, med tiden lär de sig hur opraktiska klackskor är på vintern. Kram

2010-01-06 @ 11:06:22
URL: http://ladysointu.blogspot.com
Postat av: Erika

Har också undrat sen jag såg första gången hur man kan klara sig att gå med så högklackskor.. Har sett tonåringar under närmaste dagarna att de använder dessa nu när vi har en sådan kyl... För mig måste jag riktiga kängor med sockor medan de bara har högklackskor.. Hmmm hihi.. Tonåringar är tonåringar... hihih..



PS. har en skapat en ny blogg... Ha en god lässtund!



Ha en mysig trettondag!



Kram..

2010-01-06 @ 14:45:06
URL: http://www.erika-2010.blogspot.com
Postat av: Marina Nordin

hejhej...

Oj det var ena riktiga klackar på de skorna.. :D

Men snygga var dom.

Inte går honn med dom nu?! Blir till våren!?



hare gott..



2010-01-07 @ 09:29:13
URL: http://litenmajja.blogg.se/
Postat av: Addie

Marina: Hon går faktiskt ut med dom nu!!! Knasfia till dotter jag har smile!

2010-01-07 @ 11:51:59
Postat av: Åsa

Söt dotter du har !!! Jaa med högklack.. det är inte skönt att gå för min del.. men ålder är hopplöst att vill använda sånt högklack skor .. Hoppas hon förstår bättre snart =)

2010-01-11 @ 19:04:00
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0