Vet ni vad....

Jag pratade med mig själv och sa


Bild: Google

Om ca 2 veckor kommer jag att sluta på mitt jobb. Man har inget val av att man ska vara


Bild: google

hemma och inte på jobbet, men så är livet. Men ni som känner mig riktigt bra, ni vet hur rastlös jag blir. Så jag skrev


Bildd: google

Lista på vad jag ska göra och gett mig själv ett arbete tills jag hittar ett jobb som jag hoppas på.

Så här såg listan ut:

1. Första dagen - gå till AF och skriva in mig att jag är arbetslös och prata med min handläggare.

2. Kolla min CV och jobba med den så att den blir riktig BRA

3. Storstäda förråden nere - Ni anar inte hur mkt jag har och trots det har jag flyttat och lyckats kasta mycket
    men nä - den behöver rensas mer och få mer ordning och reda.

3. Gå genom pojkarnas saker och städa alla skåp och plocka undan det som inte behövs.

4. Gå igenom alla rum här med och se vad som ligger och dammar och få bort det.

5. Gå till Friskis och Svettis - NO EXCUSES

6. Gå långa promenader - Blivit mästare på det redan :0)

7. Samla alla saker som inte behövs och lämna till Myrorna

8. Sälj grejjer och få pengar som kommer till nytta

9. Kolla varje dag på lediga annonser

10. Se till att gå ut och träffa  vänner som är hemma på dagstid

11. Blogga om livet och dela med dina bloggläsare


Så ser listan ut än så länge och jag tror att jag inte blir så rastlös om jag följer min egen råd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0