Den 5 juli 2010



Dagens ära går till min älskade far, Åke Stenström som fyller år idag. Du är min ledstjärna och hjälte



för du är där för mig även om du kämpar på med hälsan så finns du ändå där för mig. Jag beundrar dig mycket för du kämpar på och hur många gånger har du fallit och ändå reser upp? jag är imponerad för att du kämpar och att du inte ger upp så lätt.

Jag är tacksam för att du finns i mitt och barnens liv och du betyder så oerhört mycket för oss.

Älskar dig så mycket min far ja min ÅKE

Grattis på födelsedagen och hoppas dagen var fin.

Kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

ni är såå fina ni två.. jag tår fort när jagläst att du är glad att far kämpar och gav inte allt... känner han är lika sin dotter addie hon är också duktig att kämoar och ställa upp överallt.....



KRAM

2010-07-06 @ 07:09:22
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Nina

Ohh va länge sen man träffade honom...

2010-07-11 @ 18:26:43
URL: http://timmerbacka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0