Den 6 juli 2010

Tänk att tiden går så fort så fort. Jag minns fortfarande den dagen då jag gick från min väninna, Tines hem ända till USÖ och hade sammandragningar väldigt tätt och jag minns att Tine var rena rama nervraken på väg dit. I dag kan jag skratta åt minnet och jag fick ju en underbar liten kille som blir hela



7 ÅR IDAG - GRATTIS MIN ÄLSKADE COLIN HARRY MICHAEL PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG.

Du befinner dig i vackra Hörtingen med mormor och morfar, morbror, moster och kusiner som firar dig idag.

Du har på 7 år skapat en egen identitet och vet vad du vill och kan och du är också en bra förebild för oss, för andra och du vet vad du vill och kämpar på när du tycker det är svårt att klara saker man vill göra.



 Du gillar att vara cool

Med lillebror Nick kan du ha kul och ni båda har humor

 Du är glad och blir sällan sur

Som liten gillade du att klä ut dig som riddare



När du och lillebror var små så trodde många att ni var tvillingar. Här firade vi er tillsammans när vi var i USA en hel sommar.
               

Du älskar fotboll och med åren har du utvecklats mycket som fotbolls spelare och spelar för Rynninge IK

                       

Men mest av allt så vill du och längtar att få börja på Karl Johans skola för att sen en vacker dag bli

 Colin med mikrofon

framtidens sångare. Det ska bli spännande att få se dig på livets stig och STORT GRATTIS TILL EN UNDERBAR KILLE

Mamma, Channie, Athina och Yannick





Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

GRATTIS lille Colin!! ha en underbar dag!

2010-07-06 @ 09:25:34
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Noella med familj

Grattis Colin på 7årsdagen och hoppas du får en jättefin dag! Stor kram från mig och min familj..

2010-07-06 @ 11:37:47
Postat av: Johanna

Grattis till min älskade lillebror, hela 7 år idag. Tiden går så fort, jag minns fortfarande dagen då han kom hem från BB när jag, mamma och Daniel sprang hem till er på visgatan för att hälsa på våran nya bror. Jag är en lycklig syster som har en sån underbar lillebror som du, Du är alltid lika gladd och sprider glädje. Hoppas du får en underbar fördelsedag. Jag älskar dig puss och kram Johanna

2010-07-06 @ 16:37:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Grattis Grattis colin på födelsedagen :) tiden går fort.. kul att du lägger fler inlägg i blogg.. har tid att läsa nu ikväll innan vi ska bortresa !! krammm vännen o saknar dig så mkt..

2010-07-06 @ 20:50:26
Postat av: Fia

Grattis, Colin, på 7 årsdagen! Hoppas du haft en mysig dag idag med dina släkt! kram

2010-07-06 @ 22:45:42
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Colin & Yannick

Hej Mamma!

Vi har tittat på bilderna flera gånger och tycker det är kul att du skriver till oss. Yannick vill berätta att han också har fått en present i går. Vi har problem med internetuppkopplingen på vår bärbara dator på landet. Därför skriver momor åt oss nu när hon är i Eksjö. Vi har åkt till Tim idag.

Vi älskar dej och saknar dej mycket. Puss & kram från Colin & Yannick

2010-07-07 @ 15:41:54
Postat av: Majja

hurra hurra hurra.. typ i efterskott...

stora grabben.. börjar SKOLAN också til hösten?!

Helt otrotligt... snart är han typ 20 och flyttar hemifrån... usch hemsk tanke..hehe.... /M

2010-07-08 @ 21:03:48
URL: http://litenmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0