Det förvånnar mig...

Som många av er vet så skadade Nick sig för ungefär två veckor sen då han hoppade studsmatta.

Jag har de senaste dagarna märkt att han verkligen kan röra på sig handen så mycket, ja så mycket att jag tänkte och funderade om det ska vara så. Sen så tyckte jag det var så löst och det lossnade lite på bandaget och eftersom det var vitt så blev det ju så himla smutsig.

Jag bestämde att ringa och boka tid för att byta på bandaget och eftersom jag själv inte vågar göra det så är det bättre att låta experter göra det.

Till min stora förvåning så blev läkaren så förvånnad över att Nick kunde röra sig så mycket och han ska egentligen inte kunna göra det. Enligt henne hade det gått sönder och att de måste göra ny och allt från början.

När de klippte bort allt så blev jag så förvånnad över att det var mycket som var sönder och likaså var läkaren det för de på akuten i Eksjö hade verkligen inte gjort ett bra jobb och det anser läkaren inte var bra eftersom Nick hade brutit två ben på två olika ställen så är det viktigt att man har det rätt och att han inte ska kunna röra på sig mycket.

Jag var väldig besviken men också glad att jag följde min magkänsla och bokade och kom dit för jag kände att något inte stämde.

Bjuder på dagens bilder då Nick fick ny gips och det bästa med allt - BLÅ bandage och Nick var superlycklig.  Nick ville definitivt ha blå för röd färg var för tjejer enligt honom.







Kommentarer
Postat av: Micke fra Kumla

Ja där ser man min grabb Richard bröt sin arm av studsmattan för snart 3 år sen...

2010-06-19 @ 21:27:10
Postat av: Jinna

Suck, tråkigt att höra. Tur iallafall att du upptäckte det. Bättre sent än aldrig.

2010-06-20 @ 15:44:55
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0