....

Det märks att man har bloggtorka just nu. Det är sommarlov för barnen och då är det annat man har att tänka på.

Men ska svara på dagens fråga: Alla hade rätt att det var Yannick som bebis och bara några timmar gammal.

Det är lugna dagar och det händer inte så mycket här hemma.

I dag fick jag besked att man ska börja tapetsera hallen i augusti och det ska bli kul att välja tapet och jag tror för det mesta att vi väljer vitt med fondvägg.

Det blir också ändring i mitt rum för även där ska det tapetseras och jag är glad för det för allvarligt talat trivs jag inte i den färg som det är nu och jag har inte ens satt upp gardiner eller gjort rummet fint för jag trivs helt enkelt inte att vara eller sova i rummet. Så är glad och jag längtar att få välja färg och att få rummet  klart - jag hoppas då att jag får motivation att göra mitt rum fin efteråt.

Jag kommer att sätta upp bilder från olika tillfällen som hänt i vår och sen tror jag inte att jag bloggar så mycket i sommar.

Ha en fin vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag heter Siv. Jag undrar om du skulle kunna skicka ett mail till mej, läste på en annan sida att du brukar föreläsa om CI, jag var lite intresserad att höra mer om det. Skriv till mej så kan jag berätta mer vem jag är.

2010-06-17 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0