Jag har hittat

två härliga tidningar som gett mig så mycket inspiration och jag tror att det är tack vare de här tidningar som jag förstått hur jag är som person och vad jag behöver och det har ökat min självkänsla och självförtroende.


Bild: Google

Jag har nog alltid tyckt att Blossom är speciell och jag fascineras av hennes personlighet. Och jag diggar hennes frisyr som dock inte min frisör tycker att jag passar, men nåväl det är väl bara att acceptera och det är ju inte alla som passar att ha en sådan frisyr som Blossom.

Men när det gäller Blossom så har jag läst mycket om hennes råd och tips om personlig hälsa och välbefinnande och jag bestämde att premunera på tidningen till ett billigt pris och ända sedan jag fick tidningen hem så har jag blivit så fast och är riktigt nöjd med tidningen. Hon och hennes medarbetare tipsar om många bra saker som mat, hälsa och mycket mer.

Jag har läst andra tidningar som har ungefär samma, men det har inte gett mig så mycket. Sen premunerar jag på



Bild: Google

Den här tidningen ger också många bra tips om min personliga utveckling och ofta känner jag mig träffad i olika artikel ssom jag läser och som gör att jag måste tänka om. Som det står på tidningen: Våga vara lagom -Steg till lägre krav på dig själv.

Många av er vet att jag har lite för höga krav och jag vill för mycket och sen när inte det funkar så sjunker jag ner till botten liksom.

Det finns så många bra tips och råd och man läser mycket psykologi som gör att jag förstår mig själv bättre.

Tycker att tidningen passar till er som ofta är stressad och har så höga krav på er själva.

När jag får dessa tidningar hem så ser jag till att få tid att läsa och koppla av och jag känner mig alltid piggare efteråt och ler precis som jag gör när jag tränat en pass eller gått en ång promenad.

Ha en trevlig och skön kväll!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker mycket om den tidningen.. Brukar köpa den då o då när lusten faller in.

2010-06-04 @ 07:09:08
URL: http://suzzisvardag.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0