Låt livets stig leda er


Bild: google

I dag är det en speciell dag för det är dagen då tusentals elever tar STUDENT!.

Jag ska till Tullängsskolan och önska mina fd elever all lycka på livets stig. Det är många elever som jag haft som tar student så det är en konstig känsla och jag minns att de längtade så efter den dagen då de tar student och nu är det plötsligt här.

Solen skiner strålande och jag tycker det ska bli spännande att titta på alla glada och lyckliga ungdomar.

Colin och Yannick ska med sin pappa till It Gymnasiet och där ska de få se sin bror ta student så GRATTIS PÅ DIG NIKLAS.

I kväll åker jag och barnen till vackra Eksjö och imorgon tar Alexandra student så tjocka släkten ska ses och fira hennes stora dag. I småland tar man student på en lördag och det tycker jag är kanon.

Till sist önskar jag er alla på er stora dag

MÅ DIN VÄG TILL MÖTES OCH MÅ DINA VINDAR VARA DIN VÄN,
MÅ SOLEN SKINA VARMT I ER KIND OCH MÅ LYCKANS VÄG LEDA ER TILL
DEN STIG NI SÅ ÖNSKAR ATT BLI

MÅ SOLEN SKINA TILL ER  I DAG OCH MÅ  NI VRÅLA HÖGT JAAAAA HUUURRRAAAA

Kommentarer
Postat av: Jono

Tackar. :) Nu har jag tagit studenten. Jag ska låta livets stig leda mig till någonting.

2010-06-05 @ 11:04:18
URL: http://jono89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0