Sommarlov!

Sommarlov börjar komma


Channie slutade förra veckan och spenderar för det mesta med vännerna. Hon fick sommarjobb och är överlycklig!




Nick slutade veckan innan Channie och nu är han inte någon liten dagisbarn längre utan börjar i skolan i höst!



Tina hade sin i går och jag insåg att det är bara ett år kvar tills  hon går ut i högstadiet. Det var tufft att se niorna sluta och så var det en rörd rektor som fick många kramar eftersom han slutar som rektor på skolan. Många tårar var det.



Colin slutar i dag och i höst börjar han lågstadiet och jag försöker förstå att min pojke börjar bli stor.

 Nu är det sommarlov sommarlov sommarlov som barnen älskar!

Så här ser planerna ut:

Sommarstugan
Emmabodafestival
Channie jobbar
Döva Nordiska Kulturfestival
Besök av familjen Edington från USA
Storebror hälsar på oss i Sverige
Släktträff
Bröllop
Tsp läger
Resor
Friskis o Svettis skytteparken - tisdagar
träna löpning inför tjejmilen i sept
Umgås med nära och kära
Fotbollsskola

Och det blir mycket mer så gör listan kort!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojj härligt ni :) Min ser ut att imorgon barnen har sommarlovet :)

Furuvik djurpark

liseberg, göteborg

grönalund, stockholm

Örebro.

Sommarland, Leksand

övrigor är vi mest kvar i dalarna pga Thailand till vintern :) hoppas vi ses i örebro.. krammmm

2010-06-10 @ 07:32:03
Postat av: Tine

Hinner vi ses ngt? :p

2010-06-10 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0