Tänker fortfarande på lördagens speciella händelse!


Bild: Aftonbladet

Jag var hemma hos Simone m familj och såg lite av bröllopet, det var inte så lätt att man ville se och umgås med Simone och våra pojkar leka tillsammans. Sen fanns det ju en tonåring som ville titta på VM i fotboll så det var ju två stora händelser som konkurrerade med tittarsiffrorna.

Men man hann iallafall se när Prinsessan Victoria sa JA till Daniel och det var så fint ja en underbar och sagolik bröllop var det och de två vackra och fina duvorna spred så mycket kärlek.

Det var trevligt att besöka Simone och killarna mina hade kul med Nico och det måste vi göra om så tack för besöket och fikat :0)

Väl hemma så fixade jag middag och sen fick pojkarna leka liten stund och därefter bänkade jag mig framför tv:n resten av kvällen och tittade på


Bild: Aftonbladet

Jag hade även datorn på så att man kunde se teckentolkningen och ni var fina Tommy och Helena.

Prins Daniel har tagit mig och många med storm - hans fina tal var helt otroligt, ja så magiskt att jag började grina. Tänk att man kan grina över två lyckliga par som gift sig och inte ens känner och deras dag var så speciellt.
Det som är så fint är att de visar så mycket kärlek för oss och man kan se att de verkligen älskar varandra det är något magiskt mellan de nyblivna paret.

Jag önskar er all lycka Prinsessan Victoria och Prins Daniel och jag vill tacka för att vi fick dela er speciella dag.


Det är måndag och jag har fortfarande inte smält den speciella händelsen för två dagar sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0