....

Resan med båten och kursen var mycket intressant och lärorik. Sen träffade jag en vän på båten och vi har inte träffats på 12 år så ni kan tänka er att man satt i timmar och pratade om allt så jag la mig jätte sent, men orkade med dagens kurs efteråt.

I går var det årsmöte och det var spännande och en rysare och Lena vann som ordförande och jag önskar henne all lycka.

Har tänkt och funderat mycket över årsmötet och behöver smälta in i allt och man vill skriva så mycket, men att jag väljer att inte göra det.

Det som är sorgligt bara är att man vågar inte säga vad man tycker utan man är tyst även om det känns att det är fel. Varför ska det vara så? varför är man så rädd? varför inte våga stå upp för sina åsikter?

Det är bara det som snurrar i min skalle

Men ja

Gårdagens fall - inget jag surar över - Står upp och ställer upp för föreningen så

Nya tag och ny o spännande tid.

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Rosi

undra vem är lena ??? . ha så trevlig söndag. trots skit väder.. kram

2010-03-21 @ 10:47:22
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mona

smsade dig men vet inte om du har samma nr :) hör av dig om du aldrig fick sms. så kan jag sms samma sms igen sen till rätt nr hehe kram

2010-03-21 @ 17:51:38
URL: http://zharmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0