I två dagar


Bild: Google

Vaknade innan kl 05 och kan inte sova mer och har sovit oroligt hela natten. Sov jätte dålig lördag till söndag med och sov nog hela 2 timmar och kunde inte vila under söndagen.

I natt sov jag orolig med för det är så mycket som jag tänker och funderar över helgens händelse. Det är något i mig som säger att jag måste fundera och ta ett beslut hur jag vill göra framöver.

Jag tycker det är viktigt att man följer magkänslan och vill man må bra och ha bra samvete så ska man välja det man tycker känns bäst - Det är då som man mår bra och känner att det är värt att leva och följa det som man känner är mest ärligt att följa och leda på livets stig jag vandrar.

Kommentarer
Postat av: maria

förstår dig :) viktig du vill må bra och bra samvete, följ din hjärta o magkänslan.. stor kram på dej :)

2010-03-22 @ 07:04:23
Postat av: Tine

Försökte kommentera igår, men bloggen ville inte ta emot ngn kommentar var jag än var... typiskt..

men just remeber the word, U´re amazing and great women, friend and mam! <3

2010-03-22 @ 10:34:13
Postat av: pepo

behöver du någon att prata med, vet du var jag finns. kramar

2010-03-22 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0