Kvällens TABBE!!

Jag skäms så djupt i jorden och att jag redan gick på april skämt som sker imorgon.



Himmel gud att jag gick på april skämtet.. Fick en riktig bra info som berörde teckenspråkiga o
skickade mass sms och sen visade det sig att det var april skämt - fy vad jag skämdes o skickade till
alla o sa att jag gick på aprilskämt och hade en stor skruv löst!!!



Guuuvad jag skäms när jag fick svar att de skickat vidare till andra..


Varför jag gick på det trots att det är den 31 mars i dag är för att det var ett viktigt meddelande så att alla ska träffas vid rådhuset kl 12 imorgon. Så man ville ju skicka sms till alla teckenspråkiga att vara på plats men men!!.

Jag som blivit skonad av april fool i några år och inte blivit lurad och nu har antigen min skruv blivit så rostig att jag fallde för ett skämt som jag så fick skämmas över efteråt!!

Njut ni och skratta gott - Imorgon kommer jag vara på min vakt!!

Kommentarer
Postat av: Tiny

Hahaha,, jaa jag fick av Peo, blev fundersam.. haha,,,anade d va aprilskämt.. hahah

2010-04-01 @ 09:59:50
URL: http://cerine.bloggplatsen.se
Postat av: Mi8chael

he he he inte konstig med idag kan man hitta skruvar överlallt på marken he he;)

2010-04-01 @ 18:17:31
Postat av: Fia

hehe, fick oxå en sådan sms av en väninna, men tur så kunde jag ändå inte dit. :D Jag har klarat mig undan idag från skämt. :)



Hehe, jaa Edwin har haft en bra dag, att han somnade på direkten och sov heeela natten, inte ofta han gör det :)



kram!

2010-04-01 @ 18:20:14
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Bim

Heheh, det var verkligen ett roligt april skämt som du själv blivit lurad och gjort tappe i onödan.



Tänk om alla samlades på stan och blir frågetecken??? och vaddå att det inte är något arrangemang på stan. hihi.



GLAD PÅSK m kram önskar Bim ;)

2010-04-03 @ 07:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0