Lite bloggtorka!

Just nu har jag lite bloggtorka för jag vet inte vad jag ska skriva om. Ska gå igenom bilder jag tagit och se om jag kan komma på något att skriva.

En månad har gått nu sen jag blev arbetslös och jag kan säga att jag börjar känna mig utvilad och gör olika sysslor hemma medan barnen är på skola o dagis. Börjar undra när min handläggare ska höra av sig och jag försöker ringa henne men det tutar bara upptaget.

Nu har jag iallafall köpt biljett till anders.se thea party och jag tackar vännen Ingela som envisades så att jag ska komma och ha kul och jag ser verkligen fram emot att få umgås med henne och få träffa folk på plats. Det var verkligen länge sen jag gick ut bland mycket folk.

Vädret här härligt och man njuter nu för stunden för vem vet hur vädret är imorgon eller i övermorgon!

Ha en fin kväll

Addie

Kommentarer
Postat av: mallan

äh- du har faktiskt bloggmaterial från i dag! och fotografera ditt hem med de fantatiska tapeterna och det vackra bordet i v-rummet, förstår inte dina tidigare inlägg då du beklagade hur enkelt ditt hem är!



:)

2010-03-03 @ 22:43:05
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Ira

KUUULLLL!! vi var ju med på förra anders.se party ..kul vi med på denna oxå ;) hihihi ses där då! kraamm

2010-03-04 @ 07:20:39
Postat av: Tine

Bloggtorka o Bloggtorka - tror du jag ska gå på det :p

Kul du kommer iväg ;)

När är det?



Tack för igår!!! <3



Puzz

2010-03-04 @ 08:23:23
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Skoj du e med på Anders.se! =)



Vi är med och ska ha det trevligt den kvällen! Är glad att de gör den här serien! De är så duktiga och värda uppmärksamhet från oss alla döva .



SES! =)

2010-03-04 @ 09:50:53
Postat av: Ingela

Jihaaaaaaaaaa welcome!

2010-03-04 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0