Lördagen 13 mars

Solen skiner strålande ute och jag tycker det är härligt nu när våren är på väg. Det som är mindre roligt är att det är för mycket vattenpölar men så är det ju när snönen smälter. Hoppas det inte blir för stora problem nu när snönen smälter så att det inte drabbar någons hem eller att gräset blir förstört.

I dag ska jag på årsmöte som DHB har och jag är fortfarande så himla trött efter en intensiv vecka. Jag kom hem ca kl 17 i går och det första jag gjorde var att lägga mig på soffan och där sov jag fram till morgonen. Flickorna tog hand om pojkarna och jag minns inte att jag slumrade till. Tack Channie och Athina för hjälpen och ni vet ju när jag är helt slut så låter ni mig vara och tar hand om lillebröderna ni är BÄST!.


Bild: google

I kväll är det melodifestivalen och jag kom nu på att stortösen Channie ska visa kläder - det är modevisning ikväll
och den börjar kl 19.00 så vi kommer nog missa melodifestivalens final men tur att man kan se det efterhand eller så hinner vi kanske se vem som vinner.

Ska bli kul att få se Channie och hoppas att kameran är snäll mot mig så att jag kan ta bilder på henne.

Önskar er en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0