Sitter nu på bussen..

Just nu sitter jag på bussen och ska till Stockholm. Jag surfar så att det går fortare att komma fram. Nu höjjer säkert ni vänner med ögonbryn och undra varför jag aka till Stockholm igen!. Om 4 timmar ska jag åka tur o retur med:


Bild: Google

Jag ska nämligen på handledarkurs så de närmaste timmarna kommer jag bänka mig framför en kursledare och lyssna och bli klokare. Jag kommer att gå på handledarkurs fram till juni.  Började med kursen för en vecka sen och nu blir det vår andra träff sen blir det träffar varannan vecka.

Det är för Dövas Förening - vi har ingen annställd på vår förening och vi hoppas att vi senare får möjlighet att anställa en och att jag sedan kan vägleda personen som sen jobbar för DFÖ.

Skönt är det att komma ifrån lite och jag har lovaqt töserna mina att köpa parfym och godis till pojkarna.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: cina törnblom

Hi kul att läsa..du får ha en trevlig resa dit och bli klokare.. nää en bra kompetens får man via kurser eller föreläsningar. Ja va bra det behövs som du sa. Det är viktigt och jag har alltid tyckt att du passar i Föreningslivet.

Absolut.. njut när du e borta o köp roliga grejor till dina barnen.

Det gjorde jag med också Godiset blev till Lukas och Ida,söta prylgrejor till Amanda och Olivia.När vi var till Tallin.

men sen när vi var till London, då köpte vi ett par svarta fyrkantiga örhängen till ida som blev glad över dem. Godis som vanligt till Lukas ( himmel det är så svårt att köpa till en blivande 12 åring..)Sen som vanlgit söta prylsakerna som Hello Kitty till flickorna som ska få på lördag. De är fortfarande hos sin mormor sen i fredags, börjar längta efter dem men dagarna går fort!

Kram!

2010-03-18 @ 15:00:17
URL: http://mimmimussepigg.blogg.se/
Postat av: Tine

Enjoy the trip!!! :) Njut och koppla av!! Puzz!

2010-03-18 @ 15:58:41
URL: http://cerine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0