Stor TACK..

Till Lotta o Sabbe för en härlig kväll hemma hos er och mycket GOD mat. Var impad att ni orkade laga så mycket mat till oss alla som kom och hade trevligt. Ni två är värd många rosor och det gjorde mig extra glad att jag får vittna er speciella dag i sommar. 
Det var kul på ander.se och man träffade många som man ej träffat på flera år och man hann inte prata så mycket med alla, men det spelar inget roll, man hade såå himla kul ändå. 
Tack Alexia för att jag fick sova hos dig och att vi fick prata om allt mellan himmel och jord. 
Sitter på tåget på väg hem och är rätt trött men ack så nöjd. Man mår så himla bra när man är i Stockholm och när man får träffa vänner. Stockholm är en del av mig och staden gör mig bara så glad så glad. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Flytt hit vetja ;)



Puss o mys o se dig i går o få kramas o ha så skojj! Puss

2010-03-27 @ 17:39:26
Postat av: pepo

nääääää stanna kvar hos mig.

2010-03-27 @ 19:47:42
Postat av: Tiny

Näää stanna! utan dej är örebro såååå tomt!! men sååå KUL du haft sköj i Sthlm, de e du värd>! <3

2010-03-27 @ 22:09:23
URL: http://cerine.bloggplatsen.se
Postat av: Ullis

Härligt Addie att du hade så kul!!!Jag sa ju det;)



Kram Kram

2010-03-28 @ 11:10:19
URL: http://allmogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0