Träningspass!



Bild: Google

Känner mig glad att jag har pli på mig när det gäller träning. I dag är jag ensam med pojkarna mina och jag gnällde mycket över att jag inte kan träna danspass ikväll. Funderade länge hur jag ska göra för jag ville verkligen träna - kroppen skrek efter danspass faktiskt.

Tänkte nästan ta med pojkarna till friskis o svettis för det  finns ju lekrum där, men samtidigt var jag osäker på om killarna verkligen kan sitta lugn och leka i en hel timme?? Frågade pojkarna och de ville följa med och lovade att inte busa och att de ska sitta och rita och leka, men ändå var jag så himla osäker. De har ju lovat många gånger innan på andra ärenden, men sen har de totalt glömt bort löftet och börjat leka och busa ändå.

Grabbarnas kompis, Nemo kom och ville leka och jag tänkte perfekt nu kan jag fråga Nemos mamma.


Frågade Minna och hon sa det var helt ok att pojkarna kan stanna och leka med Nemo under tiden jag tränar hos Friskis o Svettis. Gissa hur GLAD JAG BLEV!.

Nu ska jag strax iväg och gå  en rask takt till Friskis o Svettis och få träna  danspass en hel timme

VISST ÄR DET UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: pepo

oj dukke dukke tös! ;)

2010-03-31 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0