Älskade mor!



Hade ingen bättre bild på dig kära mor, men jag gillar den här bilden på dig tillsammans med dina barnbarn.

Mor - det är mors dag och jag hann tyvärr inte skriva tidigare, men jag vill att du ska veta att du betyder så mycket för mig och du och jag har en speciell relation.

Jag vet att jag kan vara jobbig i olika sammanhang och att du kan bli tokig på mig, men ändå är du alltid där för mig och det betyder så mycket för mig.

Mor - jag vill att du ska veta att du är den bästa som finns och jag är lycklig lottad som har dig i mitt liv.

ÄLSKAR DIG MAMMA - GRATTIS PÅ MORS DAG!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det måste vi göra ... träffa en dag och fika och pratar massor när man inte träffa så ofta och pratar... Mysig tack för senast.. vi ses och hörs en dag..KRAM

2010-05-31 @ 10:58:29
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0