....

Nu har det gått flera dagar sen jag la en inlägg. Man har haft fullt upp hemma och då har datorn inte varit så viktigt för min del.

Man har haft trevliga dagar och så har man firat valborg och Colin som var så sjuk innan blev helt frisk på fredag eftermiddag och han ville så gärna gå till barnens ö. Där gick vi och träffade flera familjer och det var trevligt, men dock lyckades man ine tända majbrasan som var totalt misslyckande!!, men trots det så var Colin och jag nöjd. Därefter gick vi med R, J och R samt L med familj till slottet och kollade majbrasan och så fick man se en otrolig fyrverkeri och det regnade mycket. Vi åt på Pizza corner och till sist åkte vi hem.

Lördag var en lugn dag och det hände inte så mycket, men sen på kvällen så cyklade jag hem till Elin och där hade man trevligt med bekanta och okända personer. Jag kom inte hem förän halv fyra på morgonen så dagen efter var jag jätte trött men mycket nöjd.

Det är otroligt att Maj månaden är här - fattar inte hur det gick till men?? Vi som klagade nyss på väder och allt och där ute blomstrar det grönt och det är så härligt att se. Mycket kommer hända i maj

Maj:
Ska på pilgrimsfärd - ska bli spännande
8 maj - Coda föreläsning
8 maj - På kvällen ska jag med vännen Rune lyssna på Karl Johans vårkonsert som firar 10 års jubileum 900 som sjunger
9 maj - Colin ska ha fotbollsmatch för första  gången och ska spela mot två lag i Adolfsberg. Heja Rynninge IK

- har en hel del möten under maj
- Teckenspråkets dag
- Anställningsintervju
- Athinas konfirmation
- Wallmanskonsert
- Yannick får besöka sin skola

- Avslutar min utbildning i Vadstena

Så det blir en hel del att göra den här månaden som säkert kommer att gå fort...

Så 


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0