....

I dag är det onsdag och jag var plötsligt



vaknade faktiskt klockan 5 på morgonen och kunde inte sova mer. var så pigg att jag steg upp och fixade lite ditt och datt. Hoppas jag var tyst nog och inte störde mina grannar eller barnen. Barnen klagar nog inte eftersom de är så vana över att vi döva ofta inte tänker på att vi medför väsande ljud.

Dagens göra är att  jag ska ägna min dag åt att städa lite här hemma och sen blir det nog en hel del


Bild: google


bakning. Ska försöka hinna med att baka bullar och bröd och lite kakor. Bra att ha lite gott nu inför helgen och jag vet att min familj är expert på att fika, fika och fika och det ska alltid vara något gott till och vi blir ju många personer nu i helg.

I dag är det öppet hos på Colins skola och de har Bernadotte som tema och Colin har fått uppdrag att servera och han tycker det ska bli så spännande för han nämnde och visade hur man håller en fat med handen på så fint sätt.
Nu på morgonen packade vi hans skjorta, väst och slips och de ska träna idag. Tycker det ska bli spännande och vi alla i familjen ska gå dit. Tyvärr missar jag vårruset och hade redan anmält mig, men nåväl ibland måste man prioritera och självklart vill man ju inte missa Colin.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0