Lugn..

Det har varit lugna dagar så det är inte så mycket att skriva om. I dag åker grabbarna hem till sin pappa så det blir nog lite av att få koppla av.

I dag fyller teckenspråket 29 år och det firas på olika platser i Sverige. Tänk att det var 29 år sen man godkände tsp och att nästa år firar vi 30 år. Jag ska iallafall se till att dagen blir trevligt på Ånstagatan 5 så ni som inte har planerat något så kom med din familj och ha trevligt tillsammans med oss. I kväll är det pubafton och där finns jag också och ska jobba för kvällen.

I morse vaknade jag av att jag var så sugen på att jogga, men sen tänkte jag på alla de där rad av serie våldtäkter sm härjar i Örebro. Vågar inte jogga ute på spåren helt själv så jag ska nog göra något annat pass istället.

Nästa vecka blir det fullt upp för på måndag är det anställnings intervju i Sthlm, tis utbildningsdag för handledare och resten av dagarna ska man göra ditt och datt som bla baka och förbereda inför Athinas komfirmation som sker och då kommer släkt och vänner för att titta och fira henne.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej

Så du ska jobba ikväll?? Du sa att du skulle vara ledig ;) Jaa men då ses vi iallafall ikväll, ska dit, troligtvis redan vid 21 tiden :) vi får hoppas på ett bättre väder.



Kramkram!!

2010-05-14 @ 10:58:58
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0