Måndag - Dagens bästa!

Måndag var dagens bästa på länge. För det är dagen då jag äntligen hade lunch date med en kär vän som jag inte sett på ett bra tag.

Nämligen kära Pernilla och vi bestämde att äta på East West och gotta oss i vår favorit mat: SUSHI.

Det var helt underbar att få se henne, få krama henne och fråga och prata om allt mellan himmel och jod. Bjuder på dagens bilder.



Gav Pernilla en liten present för jag ville ge till henne efter allt hon gått igenom och hon fick ett halsband som stod: Älskad. Hon är älskad av mig för att hon är en underbar vän.



                                             

Tack för en underbar sushi date vännen och snart ses vi igen och då får jag äntligen se Thyra - LÄNGTAR.


Kommentarer
Postat av: pepo

fyfan vad ful jag var. Måste fixa hår hos frisören. hahaha. men tack själv för en så underbar lunch.. Kramar

2010-05-11 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0