Stressig vecka!

Vet inte om jag kommer hinna att


Bild: google

blogga den här veckan för det är mycket som händer, ska hinnas och göras.

Stockholm avverkades i går och intervjun gick bra så vi får se vad som händer och man får veta i början av juni.

I dag tisdag har Colin idrottsdag hela dagen och ska spela fotbollsmatcher med sin svarta lag mot andra lag i skolan.

Yannick håller på att träna för fullt med sången Sommaren är kort av Tomas Ledin. I går kväll sjöng han och tränade med storsyrran Tina och jag tycker han var så gullig och han kan ju faktiskt sjunga och man blir glad. På torsdag är det familjedag och då får vi i familjen komma och lyssna och ha trevligt.

Tina ska i kväll träna inför hennes konfirmation som sker i helg och hon har ännu inte hunnit köpa någon klänning så lovade att ta med henne till stan eller marieberg i veckan - måste hitta en lucka så att hon hittar något till lördag och söndag.

På onsdag är det öppet hus på Colins skola och han ska visa något med Bernadotte så där missar jag min chans att springa vårruset :0(

Nu i veckan och kvällarna ska jag baka bröd, bullar och kakor så att vi har lite gott till släktingar och vänner som kommer och firar Tina.

På fredag ska jag på tjejmiddag hos vännen I och ser fram emot att få träffa er - quinnor för ni är underbara.

Fredagkväll så kommer min bror och hans familj och så kommer föräldrarna och då kommer vårt hem att vara full rulle med 8-9 barn och 5 vuxna så det blir trångt men också jätte mysigt så hoppas vädrets makter är på vår sida så att vi kan gå och besöka olika och trevliga ställen. Måste ju passa på att visa min bror och hans familj som kommer ända från Malmö att Örebro är en trevlig stad!.

Så ha en fin vecka ni alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0