Bussarna ställs in!

Bild: Na

Ovädret har lamslagit många delar av landet och det råder kaos överallt. När jag var på väg hem från jobbet så fick man vänta i hela 25-30 minuter på en försenad buss och bredvid mig hade jag världens suraste dotter som kom till mig på jobbet. Hon gnällde så över bussen och hur kallt det var och ja det var kallt så kallt och det blåste väldigt mycket.

Nu läste man att bussarna ställdes in på grund av vädret och så har man inte plogat på vägarna att det går helt enkelt att inte köra.

Det är anmärkningsvärt - man borde väl ha blivit van och varje gång när snönen slår till så blir alla så stelna och inte vet hur man ska göra och det tycker jag är ibland konstigt, men sen att det kommer oväntad ja vad ska man säga??

Ska man bara säga

Bra investering av Örebro???


Kommentarer
Postat av: Maria

Hörde att det snöar i Örebro, här har inte snöat än men nu ikväll kommer snö här.. oj oj, inte rolig med bussen.. hoppas det blir bättre framöver.. kram

2010-11-09 @ 21:05:21
Postat av: Fridolfina

Tja... det mesta är ofta dålig planerat. Första snö = va är snön här redan? Vad göra? Typ...

Igår åkte jag buss runt 18 tiden hem vilken tur jag åkte innan de ställde in bussar! Kallt? Ja bara klä på sig mer då fryser man inte. ;) Jag har sett MÅNGA ungdomar frysa vid hållplatsen med tunntunna byxor, sommarskor osv... Förstår inte! Jag skulle bli is-staty för längesedan om jag har såna kläder... Brrrr!!!!

2010-11-10 @ 13:12:06
URL: http://tomaatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0