Jag kommer att sakna...

'

Tinas sista julkonsert var i går och jag kommer att sakna det så mycket. Det var en vemodig känsla att inse att det inte blir fler konserter framöver och som alltid gör de ett fantastiskt jobb och man går hem med leende på läpparna. 
Dock var det jobbigt att se Tina och flera i niorna gråta för att det var sista gången för dom, trots det så har de något de kan minnas hela livet. Bjuder på några bilder från julkonserten.
Niornas sista sång som de framförde för oss sen är studen kommen för sista låten tillsammans med de övriga.. 
Tack för 6 underbara år som jag fått vara en del av skolans verksamhet. Glad att mina flickor är en del av skolans historia. Kommer sakna deras julkonserter. Nu får vi se om Colin fortfarande vill söka om 3 år vilket jag hoppas på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0