Zumba Party!

Efter gårdagens Ladies Night så steg jag upp tidigt för att förbereda mig för dagens Zumba Party tillsammans med stortösen Channie. Jag var inte alls trött och var super pigg och glad och var riktig taggad för dagen





Dagen började med Ivan och han gick igenom varje steg - en sådan tillfälle får man ju inte lära sig på måndagar så det var extra skoj att få lära sig grunderna. När man lärt sig alla grunder så Zumbade vi igenom allt och det var jätte kul.

                   


Paus mellan och då passar man på att dricka mycket vatten och äter energi!




Under pauserna så dansade Ivan med sin kvinna och de dansade salsa!

                   

 

Vi passade på att äta på Rosa Deli under lunch och det var gott!



Efter lunch så visade Patricksalsa klubb olika dansshow och här dansar Zumba instruktörerna
Yohana och Christopher.





Dålig bild, men här gör vi alla final show tillsammans och showar loss Zumba med allt vi lärt oss i dag.



Här är showar vi tillsammans med instruktörerna: Ivan, Yohana och Christopher.

Det var en kul dag och jag är mycket nöjd men helt slut efter dagen. Vi gick igenom 3 Zumba pass så det känns verkligen i benen men vad gör det? man fick ju skaka loss som man säger!


Efter det så åkte jag för att hämta killarna mina som var hos familjen Lindroth och självklart passar jag på att få gossa med min söta gud dotter Thyra.



Visst har hon blivit så stor? tiden går så fort tycker jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0