....


Bild: google.se


Funderar lite på om jag slösar min tid på att blogga för jag känner inte lika mycket respons från mina läsare. Så jag funderar faktiskt på att göra timeout och sen se om jag ska blogga i fortsättningen eller inte.


Sen har jag andra tankar på att blogga på en annan sida som jag har hittat och gillar så får se om jag ska blogga där istället men frågan är då om jag ska informera er eller inte för vad är skillnad på att meddela er? Inspiration har börjat sinna och jag vet nästan inte vad jag ska blogga om här.


På den andra bloggsidan är det en familjeforum - blogg om familjer och om barn och det kanske är där jag får mer respons efrersom man kan dela med andra familjer om livet som ensamstående mamma till fyra barn.
Tror jag ska testa där och bara helt enkelt göra timeout här.


Det kan hända att jag bloggar här då och då när jag känner för det!


/Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Ira

Läser här varje gång du uppdaterar och det tror jag du vet, men inte alltid jag skriver ngt.. men det gör inte du heller ;-) haha!! (sen vet jag ej hur ofta du läser mina bloggar heller dock, men lämnar avtryck gör du sällan ändå) PUSS på dig, hoppas ni får kul på lör, snyft jag vill vara med men kan ej!

PUSS

2010-10-13 @ 22:13:49
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: pepo

jag brukar väl kommentera. :P du kan fortsätta som du brukar göra. Skriva om ditt liv.. kramar

2010-10-15 @ 12:30:10
Postat av: raisy

gumman, det är inte du ensam om det. jag har tappat helt lust att blogga min blogg.. ibland vet jag inte men i verkligheten har jag mycket att berätta, säga, vad som händer. men ändå orkade jag inte blogga.. äh.. skriv bara när du känner för det. det gör jag alltid annars låter det vara.. krampusss

2010-10-15 @ 18:17:59
URL: http://raisy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0