Våldtäktsvågen!

Nu är jag uppriktigt trött och ja vad ska man säga förtvivlad över det som händer i Örebro. Nu har det hänt igen!.


Bild: google

Nu är det så att den (de) som skrämmer slag på oss kvinnor åter har våldtagit en kvinna tidig på söndag morgon tidigare misslyckades idioten att våldta en ung kvinna ca 15 min mellan händelsen och tack vare att vittnet kom förbi men att idioten hann sticka gör mig bara förbannad!.

Jag blir förtvivlad över att läsa om det och ja uppriktigt sagt trött och man känner stress inom sig och så oroar man sig för mina flickor och för mig själv.

Hur ska vi känna oss trygga när polisen ännu inte gripit de som sätter skräck i Örebro?. Polisen har DNA testat 500 män och inte fått träff på dessa män och det är skrämmande tycker jag. Att det kan ta så lång tid är också otroligt.

För ca 2 veckor sen var det ett våldtäktförsök just ganska nära där vi bor och nu inträffar det här. Ni kan tänka er hur vi mår. När flickorna vill gå ut för att träffa sina kompisar så frågar jag alltid var de ska ses, hur de kommer hem och om det blir sent och ja det blir liksom ett förhör för annars har jag svårt att släppa iväg dom.

Stoppa våldtäkterna nu!!!


Kommentarer
Postat av: L J

det var faktiskt 3 ggr.. den sista var på kvällen.. minns inte tiden.. kanske halv 8 eller så..

det är hemskt!! läste att polisen misstänker att det är samma man i går o av alla som har hänt är det 2 män..

ta hand om er. kram

2010-10-11 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0