....

Vänner har börjat fråga om jag ska sluta att blogga och jag har svarat att jag inte kommer göra det. Det är bara så att jag har hittat så mycket annat som är trevligare att göra än att sitta vid datorn. MSN är också efterfrågad då jag ofta var inne, men inte är det så lika mycket och jag tycker det är skönt att jag nu kan vara utan och försöka göra något annat.

Det är inte så mycket som har hänt förutom att man nu ser att Colin tar hem läxor och läser sina läxor tillsammans med någon av systrarna. Han måste läsa högt och för att det ska gå rätt för honom så bad jag flickorna hjälpa till och jag är tacksam som har dom

Minns inte riktigt hur jag gjorde med Channie, men jag minns att jag fick påpeka några lärare att Channie kan absolut inte läsa på Engelska till mig för att jag ska höra och säga om hon uttalar fel och det gällde även med Svenskan. Trots det ser jag att hon inte tagit stor skada av det och klarat sig utmärkt och det har ju tösen Tina också gjort.

Jag trivs så bra på jobbet och är glad att jag jobbar där. Härliga arbetskamrater och härliga elever så man ser framemot att jobba när man vaknar på morgonen och sen promenerar till jobbet.

Jag har har nu också börjat träna pass flera gånger i veckan och jag är töserna evig tacksam som kollar killarna under tiden. Nu på måndag ska jag börja med Zumba och jag längtar verkligen och ser framemot 11 måndagar.
Cirkelgym är något jag fastnat för och testade för första gången tillsammans med vännen P och det var verkligen bra. Borde ha lyssnat på Rebecca som tidigare försökt att få mig dit och träna, men man blir ju alltid efterklok.

I helg blir det ingen sovmorgon för Colin hade sin match idag och imorgon börjar deras basket träning och där ska man vara kl halv nio!!!..

Ja vad gör man åt det - det bästa är ju att le och veta att mina killar rör på sig och provar olika sporter vilket är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0