Farväl 50 öringen!



I dag träffade jag tösen Channie på stan efter jobbet. Vi gick till banken för att sätta in alla 50 öringar som hon sparat genom åren och det var många som hon hade så lite rikare blev hon. Man såg alla pengarna rulla ner i apparaten och i samma stund insåg man att det var nästan som en typ "begravning" och att vi liksom tog farväl av 50 öringen så imorgon blir plånboken åtminstone lite lättare efter alla de år.

Jag har varit med om pengar som kommit och försvunnit så jag tycker det ska bli intressant att se vilken peng som försvinner härnäst.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ihåg att jag gjorde samma sak med en hel sparegris full med 10öringar när jag var liten.

2010-10-02 @ 20:23:39
Postat av: Anonym

Begravning 50 öringen!

2010-10-02 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0