Många bollar i luften!


Bild: google

Det märks att jag knappast hinner att blogga nu när jag arbetar heltid och att visa dagar kommer man hem sent och då gäller det att fixa mat och se till allt är ok hemma.

Jag har ju också föreningsliv och man har börjat med en hel del aktiviteter och där finns jag med på ett hörn med olika ansvarsområden.

Jag trivs med jobbet och är glad att få jobba med härliga arbetskamrater och eleverna förgyller min dag även om det är mycket man ska göra och planera och tänka på, men TRIVS det gör jag.

Jag har hunnit med att testa Zumba och är hel frälst i det och hoppas fortsätta med det och det är tydligen populärt nu här i Örebro att många träningscenter är fullbokat överallt. Jag ville träna på Karl Johansskola eftersom man lärt känna instruktören, Ivan, men platsen blev snabbt fullt så det är bara att acceptera och söka på andra ställen. Där jag tränade var det ganska mörkt inne i lokalen och jag kände mig så instängd även om jag fokuserade på Zumban, så hoppas jag hittar ett ställe där det är ljusare större lokal.

Trots Zumba så har jag hunnit med en gympa pass och danspass hos Friskis och Svettis. Ni minns att jag funderade på att bli gympaledare och det är så att jag har kontaktat verksamhet chefen så vi får se hur det kommer att gå och dessutom kollart jag olika utbildningar på distans om livs coach och personlig tränare.

Det är lördag och solen skiner strålande och snart ska jag och mina pojkar iväg hem till familjen Lindroth för att sedan sparka ut P och J så de får umgås och rå om varandra och fira sin bröllopsdag då de varit gifta i 10 år. Killarna längtar att få leka med Albin och jag att få ta hand om min blivande gud dotter Thyra. Jag hoppas att solen skiner hela dagen så att jag kan ta med ungarna ut till någon trevlig lekpark så de kan leka och jag ta bilder.

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: pepo

ja du sparkade bokstavligt talat ut oss och krävde att vi skulle vara bort minst 4 timmar. vi lydde nog inte riktigt men vi var väl borta ganska länge. :P

det är jätteroligt att ha dig här. du sitter bredvid och har huvudet från datorn så jag kan kommentera. :P kramar

2010-09-04 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0