Jag förundras...



Jag förundras över hur mycket jag orkar med allt - ensamstående mamma som gör allt för barnen, att hinna med allt och jag ser trots mig själv som stålmorsa och det är jag glad över.


Det är inte lätt med två tonårstjejer  vars en som är på väg mot vuxenlivet. Den ena har det tufft och jag ser till att vara där för henne, den andre har sina svackor men som mor är jag där och stödjer henne.


Grabbarna mina vänjer sig vid att alltid vara hemma och jag gör allt för dem så att de får ett tryggt liv. Med det kamp som jag genomgår för grabbarnas skull så längtar jag efter den dag då allt blir klart och då kan jag känna mig trygg att de kommer att få en bra uppväx och de är mina ögonstenar precis som mina tonårsdöttrar.





 
Jag älskar mig familj för


Barnen ger mig så mycket livsglädje och kraft!.


Jag älskar mig själv för att jag orkar kämpa med medgång och motgång!

Kommentarer
Postat av: Jinna

Tycker absolut det med. Men tänk på att det inte är bara du som ger kärlek, utan de ger dig också kärlek/styrka. Tack vare det, orkar du mer. Jag är imponerad. Tummen upp.

2011-04-06 @ 20:36:59
URL: http://www.jinna.se
Postat av: AnnaN fran Washington DC

<3

2011-04-08 @ 16:43:41
Postat av: Maria

Du ska vara stolt över att du klarar allt :) Jätte fint bilderna på er :)

2011-04-09 @ 14:21:39
URL: http://lapplandmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0