Blodomloppet

Sprang blodomloppet den 18 aug och det var kul men tuff då man i dagarna hade varit lite lat med löpningen. Jag insåg att jag måste köpa nya löparskor/gymskor så det är bara att snällt göra det för att slippa ha ont efteråt.
Jag bjuder på bilder och som vi alla vet säger bilder mer än vad man skriver. 





Simone sa något att man skrattade, men vad minns jag inte


Sen sa Cina något i samma veva som jag ville bli plåtad av Tine så jag lyssnade på Cina och var på väg att ge tummen upp - hade ingen aning att Tine fotade mig!



Tiny 








Cina och Simone






Medalj får man när man sprungit in!




Tack mina underbara vänner och det gör vi om igen. Å-stadsloppet nästa?  S J Ä L V K L A R T!!




Kommentarer
Postat av: Rosi

Härlig bilder på er tjejer.. ni är så duktig.. :-)

2011-08-20 @ 07:07:18
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0