På nätet kan man hitta en bästa vän!


Jag och Peter en härlig sommardag i Jättendal


Många av er vet att jag är en singelmamma med 4 härliga ungar. Jag trivs att vara singel och det ställer ingen krav på en, men sen kan det ju också finnas stunder då jag saknar att få krama någon och vet att någon är där för mig. Mina barn ger mig så mycket kärlek så jag är nöjd över det jag har och längtan efter en partner händer nog väldigt sällan.

Jag har iallafall gett mig in på olika dejtningsnät men ofta har man upplevt att man bara får kontakt med desperata män och några män har till och med visat lite för mycket att man tappat respekt för de som försöker kontakta mig så just nu så trivs jag med livet och är glad att jag har det bra trots allt. 

Det finns en underbar man som jag hållit kontakt med sen vi fick kontakt via dejtningsnät. Peter är en riktig gentleman och vi trivs i varandras sällskap som bästa vänner och jag frågar mig själv ofta varför han inte dök upp tidigare i mitt liv.  Några kan tycka att vi borde bli ett par, men vi känner inte så för varandra utan vi ser oss själva som bästa kompisar.

Jag har många tjejkompisar och få av dom är mina bästa tjejkompisar. I tjejsnack kan vi snacka om allt och på ett sätt som vi tjejer gör. Men med Peter så pratar man om allt på ett annorlunda sätt - jag tänker i kvinnors bana och han i männens bana men att vi på något sätt kombinerar ihop våra samtal på så bra sätt. Det känns bra när Peter säger rak på sak vad han tycker och det är annorlunda än vad mina tjejkompisar tänker och tycker.


Jag lärde känna Peter för över halv år sen via e-kontakt och jag är glad och skattar mig lycklig att på nätet kan man hitta sin bästa vän. Peter, tack för att du finns och förgyller mitt liv och du är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh va rolig att ni hittar varann och det är bra ha bäst vän som man litar på och hjälpa varann och allting.. det är skönt....Bara ni trivs bra och ha rolig gemenskap.. det behöver inte vara riktig förhållande utan det kan vara BÄST VÄN där är viktig man trivs bra .. så glad för din skull KRAM

2011-08-13 @ 07:07:53
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0