Första smycken!



Det är söndag och solen sken strålande under dagen. Dock kände jag att halsen spökade och man känner sig förkyld. Jag proppar mig i halstabletter och sånt för att se till att inte bli sjuk så det är bara att hoppas.

Under dagen bestämde jag att testa och smyckra halsband. Jag har ju ingen fantasi, men försökte och blev faktiskt nöjd efreråt. En amatör som jag är kommer säkert utveckla mig och lära mig konsten att göra fina smycken någon dag.



Tycker det blev fint på mig och är nöjd!

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad fint halsbandet blev! :) kul och göra egna smycken ;)

Hoppas du blir bättre i halsen innan ni åker iväg... kram!

2011-02-20 @ 21:39:38
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0