Bröderna hos halvsyskonen i Hällefors!

Just nu är mina killar hos sina halvsyskon, Niklas, Daniel och Johanna i Hällefors. Jag är så glad att de är hos dom för killarna har speciellt saknat storebröderna. Dagarna innan de åkte dit så tjatade killarna ihjäl mig med hur många dagar, nätter och timmar är det tills de åker till sina syskon och jag blev nästan galen, men samtidigt så skönt att se att det betyder så mycket för dom.

De åkte i går (fredag) och är där fram till söndag och jag kollade lite hur det är och de har så roligt och nu ska vi skärpa oss så att killarna får träffa sina syskon då och då för jag vet hur mycket det betyder för dom. Sist de var hos dom var nog för 2 år sen tror jag eller lite mer så det ska vi ändra på oss.

Tack Eva för att du finns och att vi ändå har kontakt trots att det kan gå en lång tid mellan, men det får vi bättra på oss.

Jag ska passa på att göra lite nytta här hemma medan killarna är borta och på måndag börjar man åter jobba och jag längtar på något sätt för att få struktur i vardagen. Jobb har jag fram till mars och sen får jag se vad som händer med mig, men ja det är bara att tänka positiv men jag ser inte fram emot all tjafs med A-kassan igen för de suger!.

Ha en fin lördag!

 


Kommentarer
Postat av: johannaaa

Det är så roligt att ha dom här igen, just nu sitter dom och spelar dataspel på Daniel & Nicklas dator och väntar på maten :) <3 puss

2011-01-08 @ 16:28:52
URL: http://jjohannaagranath.blogg.se/
Postat av: sofie

Men hej! =) vad roligt du hittade min blogg =)

skriver inte så jätteofta, mera spontant när man känner för det =) Härliga bilder på dina grabbar!!!

hoppas allt är bra med dig o du njuter av snön o hela paketet ??=)

KRAM

2011-01-08 @ 22:57:05
URL: http://pipomusik.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0