Under dagen



Först fick jag en egen tid med killarna mina, sen kom pojkarnas storasyster Johanna och mötte upp oss och spenderade dagen med oss. En härlig dag och det är mysigt att få vara med Johanna och jag är glad att vi ses och umgås . Vi gick och kollade och killarna köpte godis



Godis är det viktigast när man får veckopeng! Passa på gjorde de på hindersmässan, de ville nästan bara köpa godis på varje ställe man fick syn på.





besök på Mc donalds var gott så mätt och belåten var man!

Därefter gick vi lite till och sen hem för att hämta Buster för att sedan gå till Johannas kompis och gå ut med hennes hundar och Buster och det var trevligt.

Nu är man hemma och nöjd med dagen och nu blir det lördags mys med tända ljus och gott att äta och bara få slappna av.

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: johannaaa

haha fin bild på mig :).

Tack för en underbar dag, det måste vi göra om. kramar

2011-01-30 @ 21:53:23
URL: http://jjohannaagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0