Gympass och besök hos Hedinos

Steg upp innan tuppen vaknar kl 7 och tog tidig morgonpromenad med


Fina BUSTER!


Tog min fina väska och packade gymgrejjor och vattenflaska för att vidare sticka till Friskis och Svettis!







I bland tar jag med en tidning och läser medan jag powerwalkar på maskinen och det funkar utmärkt och det är avkopplande!



Gör alltid två till tre olika styrketräning på olika maskiner!
Efter det så powerwalkade jag hem och tog snabb dusch och sen drog jag med mina pseudotvillingarna till Kumla och besökte
















Kul bild på vännen, Tine och gissa vad hon säger. Hon säger alltså två ord på teckenspråk. Kul se hur många säger rätt och fel så gissa ni....

Kommentarer
Postat av: Tine

:P Haha... Tack för besöket! :D <3

2011-06-21 @ 08:52:52
URL: http://cerine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0