Årets vårruset 2011

I år var jasg med på vårruset. Jag sprang inte intensivt som flestas gjorde utan jag joggade i lugn tempo och power walkade - det blev om växling med de två i år och det funkade bra. Lät mina kollegor springa i väg för jag träffar ju dom sen får ju en trevlig pratstund sen. Vårruset är som en folkfest och det är så trevligt efteråt.
Eftersom jag power walkade och joggade i lugn takt så trodde jag att jag skulle komma in efter en timme och halv, men jag klarade mig på 43 minuter och det ska jag vara nöjd med. 
Bjuder bilder på mig som togs av Rosi Strandberg-Ljung och jag såg inte henne bland alla folk, men tack fina Rosi för bilderna och det var ju bra bilder så jag är nöjd.
Bilder: Rose-Marie Strandberg-Ljung

Kommentarer
Postat av: AnnaN fran Washington DC

Vad skont det sag ut! jag langtar efter att springa igen.. far vanta tills ungen ploppar ut sen ar jag tillbaka som vanligt!

Kram!!

2011-05-18 @ 03:32:45
URL: http://nordgoldesign.com
Postat av: Rosi

:-) ni var så duktig .. jag fundera vara med nästa år men då får det bli går.. inte springa.. :-D

2011-05-23 @ 12:31:47
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0