I dag den 24 maj 2011

Athina 4 eller 5 år!
Kors i taket måste jag säga för i dag är det sista dagen som Athina går i grundskolan sen är det rolika aktiviteter för alla niorna. På torsdag åker alla i nian till Prag och är där i nästan en vecka därefter så är det mycket roligheter som händer. Hon ska ha sin sista bal och så blir det Lattjo Laban med alla klasserna och hon längtar.
Jag förstår inte riktigt att hon ska sluta på grundskolan men trots allt så är jag så stolt över henne. I höst blir det en ny stig som hon ska vandra och börja på gymnasiet och det ska bli spännande att få se hur hon kommer att utvecklas.
Jag önskar  bara att tiden åtminstone kan gå sakta för nu tycker jag det går för fort - ja allt för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0